Pages

Rabu, 3 November 2010

TESTIMONI AWETMUDA PUTERI ALYA

TESTIMONI PENGGUNA AWETMUDA

Pn Noriza-Taman Jasmin (012-6097947)
Telah menggunakan produk Awet Muda selama 2bulan bersamaan 4kotak. Sebelum menggunakan AwetMuda berat Pn Noriza adalah 60kg,selepas mengambil produk AwetMuda selama 2bulan berat badan beliau turun sebanyak 7kg.

Pn Maimon- Ampangan (017-6836322)
Mengalami jeragat yang kritikal selepas mengambil produk awet muda selama 2 bulan jeragat telah beransur-ansur hilang

Pn. Norasifah Mohmud (32 tahun)
013-649 8197
Saya seorang staff nurse di bahagian wad bersalin dan dikurniakan 3 orang cahayamata. Kesibukan saya adakalanya membuatkan saya cepat berasa letih.Sejak saya mengamalkan Awet Muda saya rasa bertenaga sepanjang hari. Masalah sembelit pun dapat diatasi. Paling saya seronok saya cepat merasa kenyang jadi saya hanya mengambil makanan dengan kuantiti yang sedikit. Apatah lagi masalah jerawat pun beransur pulih dgn pengambilan makanan dalaman dari Awet Muda.Sebelum ini saya juga mengalami masalah keputihan dan haid yang tidak lancar. Alhamdulillah masalah tersebut tiada lagi malah saya akan terus mengamalkan makanan Awet Muda sebagai makanan tambahan saya
 
Pn. Halimah  Abu Bakar (41 tahun)
019-2089935
Saya merupakan seorang pengusaha restoran dan mempunyai 5 orang anak. Setiap hari saya bangun sebelum jam 5 pagi untuk menguruskan restoran dan anak-anak. memang saya cepat berasa letih dengan tugas yang banyak setiap hari.Saya telah diperkenalkan dengan produk Awet Muda oleh Pn.Lyna. Syukur, setelah saya menggunakan kotak yang kedua bukan sahaja masalah keletihan saya dapat diatasi malah yang paling best suami saya pun "memuji" produk Awet Muda ni. Terus terang saya katakan Awet Muda membantu saya dalam hubungan keintiman suami isteri. Sehingga sekarang saya telah mengamalkan 5 kotak Awet Muda dan akan terus menggunakannya


Pn.Safiah (43 tahun)
019-682 7353
Semenjak saya mengambil Awet Muda banyak masalah saya dapat diatasi. Syukur alhamdullillah badan saya berasa lebih"ringan" malah sakit badan dan pinggang saya semakin kurang. Setiap pagi bangun tidur saya merasa lebih cergas kerana malamnya tidur saya lena. Saya ingin berkongsi pengalaman ini bersama dengan semua wanita kerana sebelum ini saya mengalami masalah haid yang tidak teratur, keputihan dan bau yang tidak menyenangkan tetapi sekarang masalah ini tiada lagi malah suami saya semakin tersenyum. Syukurlah, kulit saya semakin lembab, halus dan tegang dan kuku saya kelihatan bersinar dan tidak mudah patah. Terima kasih kepada AWET MUDA.

Rahah
013-2719229
Saya Rahah. Saya merupakan seorang pensyarah di Institusi Pengajian Tinggi di Melaka. Sebelum ini saya mempunyai masalah berat badan. Tubuh saya kelihatan kurang menarik terutama ketika memakai baju kebaya. Bermacam-macam jenis produk telah saya gunakan untuk mendapatkan bentuk badan yang yang saya idamkan tetapi masih tidak berjaya. Sehinggalah saya diperkenalkan kepada produk pelansingan dari Puteri Alya, saya telah memiliki bentuk badan yang diimpikan termasuk penurunan berat badan serta tahap kesihatan yang memuaskan

Roslina Bt Arifin (42 tahun) 012-601 1440

Testimoni dari pengasas Puteri Alya sendiri, Pn Roslina Bt Arifin. Berusia 42 tahun dan mempunyai 6 orang cahaya mata. Mempunyai berat badan 68kg sebelum menggunakan produk Puteri Alya. Selepas menggunakan Ultra Slimming Lingerie dan Aroma Cellulite Cream berat badan beliau turun sehingga 59kg dalam tempoh masa sebulan.  Dalam usia sebegini saya dapati bukanlah satu tugas yang mudah untuk mengekalkan kecantikan dan kesihatan bagi seseorang samada lelaki mahupun wanita.Saya seorang pengamal produk-produk yang berasaskan jamu atau herba sejak dari usia 15 tahun lagi kerana saya bukan dilahirkan sebagai seorang yang mempunyai rupa paras yang menawan dan kulit yang cantik. Semasa remaja kulit muka saya berjerawat dan kulit tangan dan kaki saya agak kering iaitu mudah kata bersisik. Sebelum saya perkenalkan Awet Muda saya terlebih dahulu sebagai testimoninya kerana bagi saya sekiranya ada kekurangannya boleh diatasi sebelum dipasarkan. Alhamdulillah berkat mengamalkannya secara konsisten dan disiplin bukan sahaja masalah kulit saya dapat diatasi malah lebih dari itu.Saya ingin sekali berkongsi rahsia ini bersama dengan kaum wanita di luar sana. Awet Muda bukan sahaja untuk kita malah untuk orang yang tersayang yang sentiasa menemani kita. Dan... kongsilah rahsia ini dengan rakan-rakan anda di sana dengan satu niat yang murni. InsyaAllah dengan satu perkataan ini dapat membantu kaum wanita di luar sana. Amin


Pn Rafeah (54 tahun)
Saya merupakan seorang ibu dan telah menopaus ketika saya berumur 51 tahun. Saya telah mengambil Awet Muda sebagai makanan tambahan saya. Setelah menggunakan 2 kotak Awet Muda, haid saya kembali seperti biasa dan saya mula nampak perubahan pada diri saya. Kulit saya semakin tegang dan ajal, malah suami semakin sayang. Saya juga mempunyai seorang anak perempuan yang sedang mengandung 2 bulan. Anak perempuan saya mengalami alahan yang teruk dan masalah sembelit. Saya telah syorkan anak saya menggunakan Al-Qurra. Alhamdulillah setelah menggunakannya anak saya tidak lagi mengalami alahan yang teruk dan pembuangan air besar juga semakin lawas. Terima kasih Puteri Alya..

Pn. Norizah (33 tahun)
012-343 6459
Saya merupakan ibu kepada 3 orang cahaya mata. Sebelum ini saya mengalami masalah berat badan. Berat badan saya sebelum ini 78kg. Setelah mengambil produk Awet Muda berat badan saya turun sehingga 13kg. Malah lemak di tepi peha saya juga hilang. Masalah sengugut dan sendi yang saya alami juga sudah tiada lagi. Malah saya lebih ceria dan bertenaga dalam melakukan tugas-tugas harian. Suami juga memuji penampilan saya. Inilah produk yang saya cari selama ini. bukan sahaja murah malah ianya berkesan dan ekonomi.







0 ulasan: